Summa sidvisningar

måndag 6 juni 2011

Kortfattat.......

.... är vad detta inlägg kommer att bli. Första kursen jag höll i fredags för 10 peppade dataföretagare blev jäkligt lyckad. Vädret visade sin värsta sida, stark vind och lite regn. Men dom var skit duktiga ändå. De höll ut tiden ut och var nöjd med min insats. Så det känns roligt. Nu blir nästa kurs för fem huvudstadare den 12:e.

Så det var kurs i fredags och på lördag eftermiddag for jag och Jonas till Dammån, och nötte och nötte och nötte.......... och nötte. Men det var ju ingen nyhet att det är så i Dammån. Och när jag äntligen fick på något så var det en hyffsad harr. Men det var bara schysst och va där.

Nu sitter jag här och allt är klart inför Norge trippen, ska bara vänta på att Bruhöla ska plocka upp mig. Ska bli en laxfest!

Mer info kommer.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar